BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 13, 2010

KePutUsAn SpM

salm.....hurm nk kecewa pon xgne da,...heheh..nak wat cam mane itu la usaha yang aku dah lakukan...n tu la hasil nye..jadi trime la dengan hati yang terbuka...heuheue....xpela pengakhiran hidup bukan ditentu kan SPM mungkin tuhan blum lagi nk memberikan rezeki kepada hambanya yang kerdil ini....bila tiba masa nye dia akan berikan pada masa yang sesuai..ehuehe....setiap manusia akan menerima rezekinye.....jadi kite perlu trus kan hidup...walaupon spm aku ni x de la power sngt..tapi sume kredit......kire air batu campur la...ehhehe.,jadi aku cube la appy mane2....xso pas amik result tu ada la keputusan yang aku agak x berpuas ati dengan ape yang aku dapt tapi tak la bemakne aku ni tak besyulkur eh korg ni..mesti dah pikir caqm tu kan...cume aku sangsi la...selama ni A cam mane B+...so aku pon nak try la semak semula...tambah 1 A ape salah nye kan hehehehe,.,..yang penting kite yakin.....Jadi lepas aku dah dapat result tu...aku pon terpikir la kat mane aku ni nak smbg belajar...tgk kan result aku...aku leh meneruskan pengajian aku dlam perakaunan...so aku pon berbincg ngan tiga org kwn aku ni...tapi diaorg result sume gmpak2..haha..aku jerk yang paling rendah..ehuhee..tapi takpe la..aku jadikan mereka ni pencabar hehe.....diorg korg nak tahu spe..hehe..nana,intan ngan far...so kami pun mula berbincg start pukul 11 smpai la 2 pagi..walaupon aku ni xbpe nk shat..tapi aku truskan jgk la perbincgan tu..ehhee....macam2 la dibincng kan..padahal nak isi lapan pilihan,...tapi amik mase...bukan senang tau nak pilih ape yang kite ni nak blaja...ikut kan kelayakan memg lepas la..tapi tgk jerk la nasib cam mane,...kalo kite dapat sme bagusla..bleh la blaja dengan korg yang pandai tu..ehuehe....then dah siap isi... aku tak larat da so aku mintak undur diri la hehehe...n aku pon tdo hehe... nite member....

0 comments: