BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 30, 2009

TenTAng DiriKu INi!!!!

Pada Suatu petang Yg hening tepat Jam 4.40 p.m betarikh 21 jun 1992 Lahir la seorg bayi yang agak2 comel la kate org kan(Perasan KOt tak tau xde perasaan Lagi time tu)menangis dengan suara yang amat mengerun kan dunia (maksudnya Kuat la)hehehe.....Selepas keluar dari rahim Ibunya...... Lalu Diazan kan ditelinganya oleh Seorg Bapa Yg Amat Dia KAsihi iaitu Othman Bin JAis......selesai Sahaja Diazan si baby trus diam Dan Memikir kan ape Yg org tua ini laungkan??....hehehhe(kecik2 mane tau kan)......then Pening la Seluruh AHli keluarganya Untuk memberi kan NAma Yg amat bermakna untuk Diberi kan Kepada seorg Baby yg diketogorikan Sebagai Juara kerana MAmpu Mengalahkan Sperm2 YG LAin!!hhehehe..tererla KOnonnya...Korang Pun Sme KAn???.... Maka Setelah 4 HAri pening mEmikir kan Nma Yang Hendak Diberikan kepada seorg Juara ni....terlInras La satu naMe Yg amat Unik(unik la sngt)...heuheue...Selepas Seorg Unclenya Membaca Al-quran(ayat ke bpe xtaw la)hehehe....iaitu Khalis....dan nk menyedapkan lagi rasanya Ditambah kan la dengan MOhd....Maka Jadi LA MOhd KhaLis BIn othMAn....Itu lA sejarah KelaHiran KU.....Aku Mula Membesar Di Segamat(tanah tumpah darahku)....Sejak Aku dilahirkan aku menetap di segamat,johor....Aku Bertadika di Tadika Perpaduan Kg kenangan, dan Aku melanjutkan pelajaran Aku Ini di sek.Bukit HAmpar,segamat. Namun Bru seTahun Jagung Aku distu....Aku Diarahkan berpindah ke jb.. (bkn aku bpk Aku la..hehe)....Lalu aku meneruskan pembelajaran aku sehingga tahun 6 di STAR2 Jb....Selepas Memperolehi Sijil UpsR.... aku meninggikan LAgi Tahap Pemikiran Aku ni Disekolah Menengah.... Aku kembali semula ke segamat...Lalu bersekolah di Smk Seri Kenangan segamat.....Sehingga Kini... begitu la cerita Pasal Diri Ku Ini!!!!!!!!!!!

0 comments: